Over de Wijkraad

Wijkraad Himsterhout is met ingang van 18 januari 2016 actief en representeert de leefbaarheid en omgeving voor ruim 1900 inwoners van de wijk. Op dit moment bestaat het bestuur uit een voorzitter, penningmeester, secretaris en 2 algemene bestuursleden. De wijkraad houdt zich onder andere bezig met de beoordeling en het verstrekken van het buurtbudget (door de gemeente), ontwikkelingen omtrent leefbaarheid, wijzigingen in bestemmingsplannen, veiligheid, verkeer en voorzieningen. De wijkraad heeft regelmatig contact met de gemeente over actuele ontwikkelingen omtrent deze onderwerpen.Natuurlijk zijn uw mening en wensen als bewoner belangrijk voor zowel ons als voor de wijk. U kunt als bewoner bijdragen door uw mening, klachten en/of ideeën met ons te delen. Zo kunnen we streven naar een wijk met een zo goed mogelijke leefbaarheid en bovenal tevredenheid in de wijk.

Leden

DAVID PIT